kreş mi:kaç! kaç! kaç!

İlk kreş görüşmemizi dün yapmış bulunmaktayız.
Evimizin yakınlarında bu seneki fiyatını bildiğimiz olması muhtemel fiyatı da tahmin edip bu bizim için uygundur dediğimiz kreşti.
Kreşte açık alan çok geniş ve aktif kullanımı mevcut. Bitki ekip biçtikleri bahçesi ve hayvan kümesleri mevcut. Takip ettiğim okulun anaokulu. İzleyip takip ettiğim kadarıyla da beğeniyordum. Neyse efendim gittik görüştük. kreş bulmak çok zor, aman kreş zor ayarladık falan laflarına içimden pıstpsıt gülüyordum her daim.
Zira biz gidicez düşündüğümüz kreşe. Efendim bizlerde sizi bekliyorduk diyecekler. Anca teşrif ettik falan bir iki kibar söz tıkırt imza atıcaz belgeler cart curt tamam kayıt olacaktı. Hayal bu.
Hayat:
aylık taksidimiz 1400lera efendim. Ben kafamdan kuruyorum amk tek hoca iki sınıfa tek yardımcı benden 1400alacak. 15çocuk var. ayda 21bin yapar. Elektrik-su ne gelecek. Çocuk iki öğün ne yiyecek ki 21binin yarısını yesin. Hesap kitap kafamda.
Arkadaşım 1600lera asgari ücretin olduğu bir ülkede sikik bir anaokulu neticede. Salıncak kaydırak, Geç ekim-dikim bahçesiymiş, hayvan kümesiymiş. Bizim evde köpek var. çocuğum hayvan sevgisini biliyor. Boncuk bulacağız dediysek akikten yapılma demedik.
Bir de bu fiyatlar mart ayı fiyatıymış. Ağustosta 1700lera olacakmış taksit.
1200lera da kitap parası.
Benim üniv artı kocamın üniv+yüksek lisansı 1200TL yapar mı acep? Yapmaz bence.
Sadece anaokulu 1200tl, Ne okutacak acaba?
Velhasılı aldı mı beni bir stres. Eyvah ne yapıcaz. Nereye kaydettireceğiz çocuuu.
o pıstpıst gülmeler kaçtı mı kıçıma.
KAÇTI.
Yakın yerlerde bir iki okul var ama o kadar süslüler ki kesin dayakçı okul diyorum.
Çocuuğumu döverler burada.
Misal bir tanesinde veli yorum yapmış "herkes" yazması gerekirken "herkez" yazmış. Olmaz.
Evet bende bazı yazım yanlışları yapıyorum ama yıl olmuş 2018 artık "herkes" kelimesi doğru yazılsın yani. Milenyumu geçeli 40sene olmuş.
Belli seviye düşük...
Uzaktakiler var babamızın götürüp getirmesi lazım. Yol ve saat nedeniyle kızıma kıyamıyorum.
Kaldım öyle kertenkele gibi ortalarda.
el el üstünde bakınıyorum.
Hayır bu cumartesi gidelim görüşelim istiyorum, ama bu cumartesi misafir gelecek.
1 ay önce geleceklerdi son anda iptal ettiler, işte şimdi hayat memat meselesi var, misafir yüzünden gidemeyeceğim. Sen neden gel dediğim zaman gelmiyorsun da benim tüm planlarımı yerle bir ediyorsun acaba?
Onlara kurulayım da zararım az olsun. Kocamdan falan çıkartırsam bu stresi ya da iş yerinden pahalıya patlar...
Hep düşüncemdi çok param olursa kreş açayım diye. İyi para diyordum ama bu kadar iyi para olacağını tahmin etmiyordum.
Muhtemelen biz pazarlık, çirkeflik 1400lirayı indirip oraya kayıt yaptıracağız ya bakalım hayırlısı.
o zaman az önce kıçlarına sokmak istediğim kümesleri ve ekim-dikim alanını öve öve bitiremem.
bakalım...
hayırlısı...
saygılar efendim tüm bokunda boncuk bulmak istene ebeveynlere...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Tüylü Evlatcım ve Kızım - 1

Instagram