kıj çen büyüdün mü, abla mı oldun ;)

33 Yaşındayım, 3 yaşında kız çocuk annesiyim.
Kadın olduğumu yeni farkediyorum.
Şöyle ki,
evet mutlaka ki süsümüz püsümüz vardı ama sanki kızım büyüdükten sonra yani evde sürekli bir kız gözüyle didiklenmeye başladıktan sonra daha bir kadın olmaya daha bir kadınlığımı farketmeye başladım.
Elbise denediğimde "hiiiii, Anneciiiim çok güzel olmuşsun" lafını duyduktan sonra ya da dışarı çıkıcaz makyaj yapıyorum "Anneeee çok yakışmış" sözlerini işittikten sonra nasıl havaya giriyorum, nasıl yükseliyorum anlatamam. Daha çok daha güzel daha bakımlı olmaya çalışıyorum.
Neticede bir kadın yetiştiriyorum.
Bizim annelerimiz gerek devir gerek maddiyat bize kadınlığı hep ev işlerinde gösterdiler bence. Evet babamın eve geleceği saat bir hareketlilik olurdu annemde. Bir saç baş değişirdi, makyaj yapardı ama ne bileyim olması gerektiği gibi değildi. babama yapıyordu netice de kendine değil.
Kızım oje sürmemi istiyor kendisine, özeniyorum "Dur annecim bende süreyim" diyorum hooop tırnaklar mis. ya da tam tersi bi ojelenesim geliyor Ona da sürüyoruz ki neredeyse 2 yıldır kızım iyice büyüyüp ellerimle beslediğimden beri ne tırnak uzatıyordum ne oje. sayesinde ojeyi uzun tırnağı bıraktım, sayesinde ojeye uzun tırnağa başlıyorum.
belki de bilemiyorum evlendiğimizden beri hep parayı çok idareli harcadık.
En savruk harcadığımızda bile hep çok dikkatliydik.
Hep borç ödedik birçoğumuz gibi
Borçlar bitti az bi birikim yapalım ev alalım dedik. maaşlar kuş kadar nereye birikim yapıyorsun. ev aldık sağlam borca bismillah dedik ödemeye başladık. yani demem o almam gerekenleri hep öteledim, hep aman olmasa da olur, "kızıma alınsın", "sevgilim senin iş yerinde güzel görünmen lazım ben nasılsa iş kıyafeti giyiyorum", "aman serviten soyunma odasına" diye diye kocama ve kızıma ayrı ihtimam gösterdik.
eşim terfi etti. Şükürler olsun Allah utandırmasın....haliyle gelirimizde bi tık yükselme oldu. 
Başarılı erkeği her kadın sever, eşim gözümde daha da yükseldi. kendime ve Ona daha çok güven duymaya başladım.
ve bu özgüvenle başladım kendime alışverişe...Baya baya sağlam şekilde harcıyorum. ya da o kadar normalden az harcıyordum ki bunlar bana fazla geliyor. aldığım iki kot iki gömlek aslında ama bizde bir hava yarattı;)
süsler püsler.
e evde sürekli beni pohpohlayan bir kız...aşkla bakan koca. kadınlığımın zirvesi demeyeyim şu ana kadar ki en iyi hissettiğim dönemindeyim.
daha da iyi olalım inşallah.
ya da bilemiyorum 30yaş kadını dedikleri bu olsa gerek.
ben iyiyim, iyi hissediyorum.
mutluyum.
geçenlerde eşime dedim ki: "ben saç düzleştiricisi alıcam"
geldi yanıma yanağımdan sıktı :"kıj, çen büyüdün mü, abla mı oldun, saç maşası mı kullancan çen"
;)
büyüdüm, kızımla büyüyorum. Ona iyi bir örnek olmak istiyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Ben evladını terketmeyi düşünen bir anneyim...

Instagram