yaranılmaz bu gelin milletine...

Kayınvalidemler geliyor.
Nokta stop bitti.
Daha pazar günü işimiz bitmişti. Taşınalı henüz ay olmadı. Pazar günü kabası bitti yani daha ıvır zıvır işlerimiz var. Hani bugün salı, öncesi pazartesi, heh onun önceki günü işte. Tam kıçımın üstüne oturucam artık. Kocamla kızımla ilgilenicem, dün telefon "biz haftasonu gelicez müsait misiniz? Bak değilseniz söyleyin biz kırılmayız." E sen beni düşünmemişsin, gelicem demişsin ben sana nasıl gelme diyeyim. Nasıl ay bir haftasonu ayaklarımı uzatıp oturacaktım tühh gelme anne diyeyim. 
E gel tabi. Buyur, başımın üstünde yerin var. 
Ev görmeye geleceklermiş. E ama evin daha eksiği var, yani görücüye hazır değil ki. Sen ne göreceksin...
Koştur Allah koştur yine. Beni anam koşarken doğurmuş zaten.
Bu kızın daha alacakları var ki bu alacaklar hoop git tek mağazadan değil. Biri orda biri öbür yanda semtlerde. e misafir gelecek hazırlık yapmak lazım. e çalışıyorum. amk müsait değilsen gelmeyelim. sen düşün! Bu kız çalışıyor, bu kız daha kıçının üstüne oturmadı. Bi dinlensin deme suçu benim üstüme at, müsait değilseniz söyleyin biz kırılmayız.
İşin bir de bütçe olayı var. bazı eksikliklerimizi bir ay sonra falan tamamlamayı planlıyorduk. Önümüz bayram, belki taşınma sonrası benim bütçem sana hazırlayacağım etli yemekleri kaldırmayacak. Offf... 
Bu kadınların gelmesi hep bir olay, hep nerde uygunsuz zaman var onu bulup geliyorlar. Sonra ben bıdırdanınca suç benim oluyor. Hayır onlar ne zaman uygun bir vakitte gelmek istedilerde laf ettim. Bir kerede Ankaraya gideceğim zaman gelmek istediler dedim Ankaraya gidiyoruz. Aylarca Ankaraya gittiğin için gelemedik, Ankaraya gidince sen sonra da benim bıdbıdbıd uymayınca, sen Ankara gittin ya diye diye nefret ettirmişti. 
Bir kere de yeni evlendik evime 1,5 sene gelmemiş hiç, kız yeni evliyiz. İnsan oğlunun evi hiç mi merak etmez. Gelmedi gelmedi, ilk geldiği zaman ctesi pazar için geldi onu da Ramazana denk getirmişti. Hiç unutmuyorum. Biz oruçlu onlar oruçsuz saçma sapan bir misafir ağırlama durumu. Takvime bakıyor ya da olaylara bir anda gözleri parlıyor "ahaaaa, uygunsuz bir zaman dilimi, ben gelinime gideyim..." Gözümün önünde hep böyle canlanıyor.
Eksiklikleri tamamlamasam ay ben alayımlar, ay onları da alınca şöyle olur böyle olurlar. Dönünce oralardan telefonda 55bin defa aldınız mı diye sormalar. Aldık deyince almışsınız diye konuşmalar. Allahım sana geliyorum ya da Allahım kaynanam geliyor imdat.
Ay ben ne yemek yapıcam. Pazara da çıkmamıştım haftaya çıkarım diye, şimdi iş çıkışı koştur koştur pazardır, kasaptır hay amk. 
bir dinlenecektim, daha ben balkon keyfi yapamadım ya... 
he gelmeselerdi de ay gelmediler hemen der miydim 6 ay geçerse derdim de şu durumda gelmiyorlar diye laf edip kendi bacağıma sıkmazdım.
Off darlandım iyice...

Yapacak birşey yok şemsiye açılıyor dostlar. Dikkat ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Tüylü Evlatcım ve Kızım - 1

Instagram