Taşınıyoring...

kertenkele gibi kaldım ortada.
bi sağıma bi soluma anlamsız ve mecalsiz bakıp sonra tekrar bi sağa bir sola bakıyorum. sonra sanki aklıma birşeyler gelmiş havasına kapılıp kafamı -ahandaaaa- deyip hafif yukarı kaldırıp -yok lem- deyip yine anlamsız gözlerimi pörtletip bir sağa bir sola bakıyorum. Çünkü taşınıyorum. taşınıyoruz. Yani böyle şeyleri kadınlar nedense! daha bir başka sahiplendikleri için hep "m" iyelik ekini kullanıyorum. 
Çünkü derdi bizi geriyor. Hiç duymadım ki bir erkek kişisinden -ay ayol taşınıcaz da o kadar eşya nasıl kolilenecek. o kadar temizlik nasıl yapılacak?-

 Evimizi almadan önce -aman- derdim -benim eşyam az ben ne kolay taşınırım.- derdim. Dedim yani bunu. Taşınmaya erinen sevgili arkadaşlarıma -amannn insan hevesinden dünyayı görmez- dedim. ben olsam -teeey teeeeey- dedim. Ben bunları hep dedim. Şimdi bir güzel yedim yuttum laflarımı. 
Hani eşyalarım az hakikaten.
Misal olsun salon takımım yoktur, gümüşlüktür aynadır vitrin dolap vs sevmem o kadar cümbüşü, onların tozunu almaya adam lazım. Yırttık vitrin toplamaktan. Salonda ikame ettiğimiz için bir oturma odası olayım da yok. PC odamız var. İçinde küsür kitap var. Çocuk odası e bi zahmet yatak odası o kadarcık. Mutfak dolabımda şuan ki evimde az olduğu için hep alamadığım içimde patlayan bardak çanak nedeniyle mutfak eşyamda bence minimum seviyede. Şuncacık eşyam var ama anam gözümde bir büyüdü bir büyüdü anlatamam. 
He buna ramazanın etkisi büyüktür. Uykusuz günler, yorgun bedenler, geç saatte olan iftar nedeniyle sadece haftasonu derlenip toplanmam kastı da kastı beni. 
ay bi de bizim manyak ev sahibi tutturmaz mı tam tarih verin tam tarih verin, ne zaman boşaltacaksınız. manyak karı bir aksilik olur, kaza olur bela olur, dünya hali. mq delisi. illa tarih istedi. Diyoruz şu hafta "olmaz tarih verin". O da soktu benim iki ayağımı bir pabuca...
e olay taşındık, kolilendik ile bitmiyor maalesef. Bunun badanası boyası var. Paramız yok ama iki dekor attıralım hevesi iyice katliama döndü. İşte kertenkele hali hep buralarda başlıyor. Yoksa sar sarmala kolile iş kolilemekte değil yeğen. 
Nedir olay; Salona yemek masasının olduğu duvara taş döşeyeyim diyorum. Dikkat edin ben diyorum. Koca için no problemo. Neyse taş pahalı geliyor. tamam 2 sene sonra döşerim şimdi duvar kağıdı yapalım tek duvarı diyorum taş görünümlü ;) 
tamam beğendim duvar kağıdını eee ne renk olacak duvar oluyorum bu sefer. Sarı benim evde en sevdiğim renk ki zaten duvarlarım sarıydı bu sevimde. Yine sarı olsun diyorum aydınlık aydınlık e o duvar kağıdına o sarı oldu mu şimdi diyorum hoop bağladık kertenkeleye. bi sağa bi sola. 
3 duvar için başka renk alsam ne renk alıcam, napaıcam o kadar boyayı, hem masraf. Sonra koltuğuma bilmem neye uyduramıyorum. he bir de işte insan mal oldu mu maldır yani bir açıklaması yok. Gerçi o zaman değildim şimdi işler değişince olmadı da ondan kızıyorum kendime. nedir olmayan? şimdi benim koltuk minderlerim çizgili mi çizgili renkli mi renkli. biz salon sandalyelerini de 2 hardal 4 fuşya yaptık zamanında. Heh işte koy o taş döşemenin önüne benim hardalla fuşyayı. Noldu? 
At g.tünde kelebek. 
Bağlanıyoruz kertenkeleye. Hop bağğlann.
Paramız yok derken derken iş koltuk rengini değiştirmeye kadar gidecek. Şaka şaka o kadan da değil kobibraynjames. (herkes kullanıyor şu kobe bryantı da ben doğrusunu aklımda tutamadığımdan ortaya karışık attırıyorum ;) )
öyle işte he bir de taşınmanın duygusal boyutu varmış. kenar da köşe de kalmış anılar çıkıyor geliyor eline, ayy diyorsun yıl 2005de fabrika gezisinde vermişlerdi bu kupayı bize, öğrenciydik. Ayy sevgiliydik bu fotoyu çekindiğimizde. Derken derken duygu seli olup gidiyorsun koli bantlarının gazetelerin arasında.
Bakalım nereye varacak bu işin sonu, ama heyecanlı ve güzel. 
Allah cümle isteyene gönüllerince versin der kaçarım ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Ben evladını terketmeyi düşünen bir anneyim...

Instagram